REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§ 1
[postanowienia wstępne]
- Niniejszy Regulamin określa zasady i tryb działania Sklepu Internetowego, w tym także opisuje zasady zawierania Umów Sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym oraz procedurę odstąpienia od Umowy i reklamacji Towarów.
- Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym https://acgroup.pl/agregaty i jest prowadzony przez spółkę AC Group sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Opatkowickiej 10A/10, 30-499 Kraków, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000518195, NIP: 9442246553, kapitał zakładowy: 7 000 zł, adres e-mail: biuro@acgroup.pl.
- Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego następujące usługi drogą elektroniczną:
1) usługę Konta;
2) usługę umożliwiającą złożenie Zamówienia i zakup Towaru.
- Kupujący, w ramach korzystania z usług świadczonych przez Sprzedawcę, zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz dobrymi obyczajami. W szczególności Kupujący nie jest uprawniony do podejmowania czynności o charakterze bezprawnym, jak również naruszającym jakiekolwiek prawa Sprzedawcy lub osób trzecich, w tym do nieprzesyłania treści o takim charakterze.
- Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu utworzenia Konta lub złożenia przez Kupującego Zamówienia i zawarcia Umowy ze Sprzedawcą.
§ 2
[definicje]
Wskazane poniżej terminy użyte w Regulaminie mają następujące znaczenie:
1) Konto – oznacza funkcjonalność Sklepu Internetowego umożliwiającą, po zalogowaniu się do Sklepu za pomocą indywidualnego adresu e-mail i hasła, wgląd w historię Zamówień dokonanych przez Kupującego i jego dane;
2) Konsument – oznacza Kupującego będącego osobą fizyczną i zawierającego Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową, a także Kupującego będącego osobą fizyczną i zawierającego Umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
3) Kupujący – oznacza osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osobę prawną lub ułomną osobę prawną, która złożyła lub zamierza złożyć Zamówienie w Sklepie;
4) Regulamin – oznacza niniejszy regulamin;
5) Sklep/Sklep Internetowy – oznacza sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny na stronie internetowej pod adresem: https://acgroup.pl/agregaty;
6) Sprzedawca – oznacza podmiot wskazany w § 1 ust. 2 Regulaminu;
7) Towar – oznacza rzecz oferowaną przez Sprzedawcę do zakupu, dostępną w Sklepie Internetowym;
8) Umowa/Umowa Sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży Towaru zawieraną pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumienia się na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
9) Zamówienie – oznacza oświadczenie woli Kupującego składane za pomocą formularza zamówienia, określające rodzaj i liczbę Towaru znajdującego się w asortymencie Sklepu, dane Kupującego oraz formę płatności i dostawy Towaru, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
§ 3
[wymagania techniczne]
Korzystanie ze Sklepu przez Kupującego jest możliwe pod warunkiem posiadania przez niego:
1) urządzenia z dostępem do Internetu;
2) aktywnego konta poczty elektronicznej;
3) zainstalowanej na urządzeniu przeglądarki internetowej Microsoft Edge w wersji 102 lub wyższej, Google Chrome w wersji 102 lub wyższej, Mozilla Firefox w wersji 101 lub wyższej, Opera w wersji 87 lub wyższej albo Safari w wersji 15 lub wyższej, z włączoną obsługą plików cookies.
§ 4
[usługa Konta]
- Usługa Konta świadczona jest nieodpłatnie oraz dobrowolnie.
- Posiadanie Konta przez Kupującego nie jest konieczne dla skutecznego złożenia Zamówienia.
- Umowa o prowadzenie Konta pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą może być zawarta przed lub w trakcie składania Zamówienia, pod warunkiem:
1) podania przez Kupującego danych określonych w formularzu (takich jak imię, nazwisko oraz adres e-mail);
2) ustanowienia hasła do Konta;
3) zaakceptowania przez Kupującego Regulaminu;
4) kliknięcia przycisku „Zarejestruj się” widocznego pod formularzem.
- Z chwilą dokonania przez Kupującego czynności, o których mowa w ust. 3 powyżej, dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej usługi Konta. Umowa ta zawierana jest na czas nieokreślony.
- Po wykonaniu czynności, o których mowa w ust. 3, Kupujący otrzyma wiadomość e-mail od Sprzedawcy z informacją o utworzeniu Konta.
- Kupujący loguje się na Konto poprzez podanie adresu e-mail oraz hasła ustanowionych przy zakładaniu Konta oraz wybranie przycisku logowania.
- Z danego Konta może korzystać wyłącznie Kupujący, który zawarł ze Sprzedawcą umowę dotyczącą usługi Konta. Kupujący zobowiązuje się zachować w tajemnicy, a także nie udostępniać osobom trzecim danych logowania do Konta.
- Kupujący ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto, co będzie równoznaczne z wypowiedzeniem przez Kupującego umowy dotyczącej usługi Konta. W celu rezygnacji z usługi Konta, Kupujący może wysłać odpowiednie żądanie do Sprzedawcy pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie. Po otrzymaniu ww. żądania Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni, usunie Konto wraz ze wszystkimi danymi zebranymi w związku z korzystaniem z Konta.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
§ 5
[składanie Zamówień i zawarcie Umowy]
- Sprzedawca umożliwia Kupującemu dokonanie zakupu Towarów w Sklepie Internetowym na podstawie Umowy Sprzedaży. Umowa jest zawierana z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.
- W celu zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest złożenie przez Kupującego Zamówienia.
- Złożenie Zamówienia przez Kupującego wymaga:
1) wybrania przynajmniej jednego Towaru poprzez dodanie go do elektronicznego koszyka;
2) wybrania opcji „Przejdź do płatności”;
3) wypełnienia aktywnych pól formularza zamówienia poprzez podanie wymaganych w nich danych, takich jak: imię, nazwisko, adres, na który ma zostać doręczony Towar, telefon, adres e-mail;
4) wybrania formy płatności oraz sposobu doręczenia Towaru spośród opcji wskazanych w formularzu Zamówienia;
5) zaznaczenia odpowiednich pól pod formularzem Zamówienia, poprzez które Kupujący oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem;
6) potwierdzenia złożenia Zamówienia poprzez wybranie przycisku „Kupuję i płacę”.
- Podczas składania Zamówienia, Kupujący może opcjonalnie zaznaczyć odpowiednie pola dotyczące stworzenia Konta lub wysłania Towaru na inny adres niż korespondencyjny Kupującego, jak również zgłosić komentarz (uwagi) do Zamówienia.
- Do zawarcia Umowy konieczne jest wykonanie przez Kupującego czynności, o których mowa w ust. 1.
- Kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę” oznacza złożenie przez Kupującego Zamówienia, w ramach którego ma on obowiązek zapłacić cenę Towaru wraz z kosztami doręczenia Towaru, a tym samym zawarcie Umowy Sprzedaży. Przed wybraniem ww. przycisku Kupujący ma możliwość zrezygnowania ze składania Zamówienia w dowolnym momencie.
- Do momentu złożenia Zamówienia Kupujący może dowolnie zarządzać zawartością elektronicznego koszyka, tj. dodawać do koszyka kolejne Towary lub usuwać je z koszyka.
- Kupujący może złożyć Zamówienie przy użyciu Konta. Skorzystanie z funkcjonalności Konta nie jest obligatoryjne dla zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedającym.
- Zamówienie może być również złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez przesłanie przez Kupującego zapytania na adres e-mail: angelika.baran@acgroup.pl W takim przypadku do zawarcia Umowy Sprzedaży dochodzi w chwili potwierdzenia przez Sprzedawcę warunków sprzedaży Towaru obejmujących w szczególności: liczbę sztuk, cenę, koszty oraz termin dostawy Towarów.
- W trakcie składania Zamówienia, Kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowych oraz zgodnych z rzeczywistością danych.
- Łączna wartość Zamówienia, będąca kwotą należną Sprzedawcy, obejmuje cenę Towaru oraz koszty dostawy Towaru. Ww. kwota będzie widoczna w momencie dokonywania zakupu przez Kupującego, tj. na etapie podsumowania koszyka.
- Po złożeniu Zamówienia, na adres e-mail wskazany przez Kupującego wskazany w formularzu Zamówienia, Sprzedawca wysyła wiadomość e-mail dotyczącą potwierdzenia otrzymania przez Sprzedawcę Zamówienia i jego przyjęcia do realizacji.
- W razie, gdyby po złożeniu Zamówienia okazało się, że nie może ono być w całości lub w części przez Sprzedawcę zrealizowane w czasie na to przewidzianym, w szczególności ze względu na brak dostępności Towaru w ww. okresie, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Kupującego o tej okoliczności, zaś Kupujący będzie uprawniony do odstąpienia od Umowy w zakresie, w jakim zachodzi niemożliwość realizacji Zamówienia.
- Sprzedawca utrwala i zabezpiecza fakt zawarcia z Kupującym Umowy Sprzedaży w systemie informatycznym Sklepu Internetowego.
- Do każdego Zamówienia Sprzedawca wystawi paragon lub, na życzenie Kupującego, fakturę VAT. W celu otrzymania faktury VAT Kupujący zobowiązany jest zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu Zamówienia, a także podać dane firmy, takie jak numer NIP.
- Kupujący wyraża zgodę na doręczenie mu faktur drogą elektroniczną.
§ 6
[Towary i ich dostawa]
- Specyfikacja Towarów i ich opisy są dostępne w Sklepie Internetowym w zakładce Oferta.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
- Cena Towarów zamieszczonych w Sklepie Internetowym jest podana w polskich złotych i jest ceną brutto.
- Koszt przesyłki zawarty jest w cenie Towaru.
- Koszty dostawy Towaru uzależnione są od wybranej przez Kupującego formy doręczenia oraz liczby i gabarytów zamówionych Towarów.
- Sprzedawca może udzielić rabatu na Towar, na warunkach opisanych w Sklepie Internetowym. Każdorazowo w celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących obowiązujących rabatów, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
- Czas realizacji Zamówienia uzależniony jest od dostępności, rodzaju i liczby zamawianego Towaru i wynosi 14 dni roboczych, z zastrzeżeniem ust. 8. Czas realizacji Zamówienia liczony jest od chwili zaksięgowania wartości Zamówienia na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- W przypadku, gdy zamówiony towar nie będzie dostępny, Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym w celu ewentualnej zmiany zamówionego towaru, anulowania zamówienia lub uzgodnienia orientacyjnego czasu realizacji
- Do momentu nadania przesyłki z zamówionym Towarem, Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą w celu ustalenia możliwości wprowadzenia zmian w Zamówieniu.
- Towary zamawiane w Sklepie Internetowym na warunkach określonych w Regulaminie są doręczane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Złożenie zamówienia towaru oraz rezerwacja towaru oznaczają akceptację zasad regulaminu dostępnego w zakładce Regulamin.
- Sprzedawca doręcza Towary zamówione za pośrednictwem Sklepu na wskazany przez Kupującego adres znajdujący się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem firmy kurierskiej. Kupujący może też osobiście odebrać Towar w siedzibie Sprzedawcy (ul. Bugajska 58, 26-085 Kostomłoty Drugie) od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, po wcześniejszym skontaktowaniu się ze Sprzedawcą w celu ustalenia terminu odbioru.
- Towary dostarczane są w dni robocze (rozumiane jako dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
- Niezwłocznie po uznaniu rachunku bankowego Sprzedawcy środkami pieniężnymi Kupującego, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedawca przesyła Kupującemu zamówiony i opłacony Towar.
- W przypadku doręczenia Towaru za pośrednictwem kuriera, Kupujący ma obowiązek zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli Kupujący stwierdzi, że w czasie przewozu Towaru nastąpiło jego uszkodzenie, zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności kuriera, przy czym Sprzedawca rekomenduje sporządzenie w takim wypadku protokołu szkody.
§ 7
[formy płatności]
- Kupujący, składając Zamówienie, może skorzystać z następujących form płatności:
1) płatności z góry przelewem tradycyjnym – rozumianej jako dokonanie przez Kupującego 32 1140 2004 0000 3902 7821 1157;
- W ramach jednego Zamówienia Kupujący może wybrać tylko jedną formę płatności.
- Kupujący, który przy składaniu Zamówienia wybrał płatność z góry przelewem tradycyjnym ma obowiązek dokonać płatności w terminie 3 dni od zawarcia Umowy ze Sprzedawcą.
- Kupujący, który przy składaniu Zamówienia wybrał płatność z góry szybkim przelewem online ma obowiązek dokonać płatności w terminie 24 godzin od zawarcia Umowy ze Sprzedawcą.
- Kupujący, który przy składaniu Zamówienia wybrał płatność za pobraniem dokonuje zapłaty przy odbiorze przesyłki zawierającej zamówiony Towar.
- Nieopłacenie Zamówienia w terminie na to przewidzianym (tj. w zależności od wybranej przez Kupującego formy płatności terminie wskazanym w ust. 3-5 powyżej) skutkuje anulowaniem Zamówienia.
§ 8
[prawo odstąpienia od Umowy]
- Kupującemu będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia przez Konsumenta dodatkowych kosztów, na warunkach określonych poniżej.
- W celu odstąpienia od Umowy, Konsument powinien w terminie 14 dni od zawarcia Umowy Sprzedaży złożyć odpowiednie oświadczenie Sprzedawcy. Dla zachowania powyższego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Powyższy termin rozpoczyna swój bieg z momentem dostarczenia Towaru Konsumentowi.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może być złożone w dowolnej formie, w szczególności w formie dokumentowej (poprzez złożenie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy), jak również drogą pisemną.
- Oświadczenie o odstąpieniu Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu. Skorzystanie z ww. formularza nie jest obowiązkowe dla skutecznego złożenia oświadczenia.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę tę uważa się za niezawartą.
- W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu środków przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Konsument, który złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, zobowiązany jest zwrócić Sprzedawcy (bądź innej upoważnionej przez Sprzedawcę osobie) Towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Dla zachowania powyższego terminu wystarczające jest wysłanie Towaru przed jego upływem.
- Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach wymienionych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta.
- Konsument, który odstąpił od Umowy Sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W takim wypadku Sprzedawca zyskuje uprawnienie do dochodzenia od Konsumenta odpowiedniego odszkodowania. Zmniejszenie wartości Towaru może polegać w szczególności na konieczności uiszczenia kosztów czyszczenia i naprawy, o ile Towar nie może być już oferowany jako nowy, czy też na obiektywnie uzasadnionej utracie dochodu przez Sprzedawcę, która jest związana ze sprzedażą zwróconego Towaru jako towaru używanego.
- W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów Konsument powinien obchodzić się z Towarami i sprawdzać je tylko w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie.
§ 9
[odpowiedzialność Sprzedawcy]
- Wszystkie Towary prezentowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe oraz posiadają wszelkie wymagane prawem atesty.
- Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Kupującemu Towaru wolnego od wad. W przypadku braku zgodności Towaru z Umową, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność przewidzianą w Kodeksie cywilnym oraz Ustawie o prawach konsumenta, w tym w szczególności na podstawie przepisów o rękojmi na zasadach tam opisanych.
- Sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi, o której mowa w niniejszym paragrafie, gdy Kupującym nie jest Konsument, z zastrzeżeniem art. 5564 Kodeksu cywilnego, z wyjątkiem przypadku, gdy strony poczyniły odmienne ustalenia.
- W przypadku, gdy okaże się, że Towar ma wadę fizyczną, Kupujący jest uprawniony do złożenia reklamacji. W reklamacji Kupujący powinien umieścić dane umożliwiające Sprzedawcy zidentyfikowanie Kupującego oraz Zamówienia (takie jak: imię i nazwisko Kupującego, adres e-mail, data złożenia Zamówienia, okoliczności faktyczne uzasadniające złożenie przez Kupującego reklamacji Towaru). Niezawarcie w oświadczeniu reklamacyjnym ww. danych nie ma wpływu na skuteczność złożenia reklamacji.
- Reklamacja może zostać złożona przez Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w pisemnie na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie.
- Reklamację Kupujący może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu. Skorzystanie z ww. formularza nie jest obowiązkowe dla skutecznego złożenia reklamacji.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację i udzieli na nią odpowiedzi nie później niż w terminie 14 dni do jej otrzymania. W przypadku braku ustosunkowania się Sprzedawcy do złożonej reklamacji we wskazanym terminie, uważa się, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- Towary oferowane w Sklepie Internetowym mogą być objęte gwarancją producenta danego Towaru. W takim przypadku do każdego zakupionego produktu Sprzedawca dołączy dokument gwarancyjny Towaru, o ile został on wystawiony przez producenta. Dokument gwarancyjny powinien określać warunki gwarancji i szczegóły procedury gwarancyjnej. W przypadku braku dokumentu gwarancyjnego, termin rozpatrzenia zgłoszenia gwarancyjnego wyniesie 30 dni, licząc od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zgłoszenia.
- Koszty odesłania reklamowanego Towaru przez Konsumenta obciążają Sprzedawcę.
§ 10
[polubowne rozwiązywanie sporów]
- Sprzedawca oświadcza, że będzie w miarę możliwości dążyć do polubownego rozwiązywania wszelkich sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem w wyniku korzystania ze Sklepu, w tym ze złożonych przez Konsumenta Zamówień.
- Na stronie internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma ODR, utworzona na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma ODR stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców umożliwiający im pozasądowe rozstrzyganie sporów objętych ww. rozporządzeniem.
- W przypadku sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą w przedmiocie złożonej przez Konsumenta reklamacji, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może w szczególności złożyć wniosek o wszczęcie mediacji lub rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny, lub też skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta.
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są m.in. na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów www.uokik.gov.pl, a także na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowych (np. http://wiih.org.pl/index.php).
§ 11
[zmiana Regulaminu]
- Sprzedawca jest uprawniony do zmiany niniejszego Regulaminu z powodów takich jak zmiana przepisów prawa, zmiana danych podawanych w formularzach, zmiany technologiczne lub inne zmiany.
- Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcę – który każdorazowo nie będzie krótszy niż 7 dni od dnia udostępnienia nowego Regulaminu w Sklepie.
- Każdy Kupujący zostanie powiadomiony o zmianach w Regulaminie. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu, Kupujący ma prawo, w terminie 7 dni od dnia powiadomienia go o zmianach, wypowiedzieć umowę o prowadzenie Konta poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia, w dowolnej formie.
- W przypadku dokonania zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie Umowy Sprzedaży i Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia tej Umowy lub złożenia Zamówienia przez Kupującego.
§ 12
[kontakt ze Sprzedawcą]
- Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest w następujący sposób:
1) listownie na adres: ul. Opatkowicka 10A/10, 30-499 Kraków;
2) e-mailowo na adres: angelika.baran@acgroup.pl;
3) za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie: https://acgroup.pl/agregaty.
§ 13
[postanowienia końcowe]
- Niniejszy Regulamin dostępny jest w Sklepie (tj. na stronie internetowej pod adresem https://acgroup.pl/agregaty) oraz w siedzibie Sprzedawcy.
- Prawem właściwym dla zobowiązań wynikających z Regulaminu jest prawo polskie. Sądem właściwym do rozpatrywania spraw związanych z Umową jest sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy, przy czym to postanowienie nie dotyczy Konsumenta.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny, a w przypadku Kupujących będących Konsumentami również Ustawa o prawach konsumenta.
- Sprzedawca informuje, że w działalności Sklepu Internetowego mogą wystąpić przerwy techniczne lub inne przerwy uniemożliwiające korzystanie ze Sklepu Internetowego. Wynikają one w szczególności z konieczności podjęcia prac technicznych, konserwacyjnych lub innych prac nad polepszeniem funkcjonalności Sklepu Internetowego. Sprzedawca dołoży wszelkiej staranności, aby przerwy w działalności Sklepu Internetowego były jak najmniej uciążliwe dla Kupujących.
- Zawartość Sklepu Internetowego, w szczególności teksty, grafiki i zdjęcia są chronione są prawami własności intelektualnej, a korzystanie z nich wymaga zgody Sprzedawcy.
- Załącznikami do Regulaminu są: wzór odstąpienia od Umowy Sprzedaży oraz wzór reklamacji.
- Regulamin obowiązuje od dnia 01.11.2023 r.
Wzór formularza odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy).
Wzór formularza reklamacji.